czerwca 03, 2010

Od czerni do bieli. Inspiracje na dziś.

Witajcie. Zaczęłam nowy cykl, który będzie nosił szumny tytuł inspiracje na dziś. Ma to być forma notesu, składanek, zapisu słów i klimatów. Chciałabym dzielić się swoimi inspiracjami i linkami do nich:) Sama w ten sposób chętnie buszuję po wirtualnym świecie. Tak trafiłam do wielu fajnych miejsc, znalazłam moc ciekawych rzeczy, wiadomości i sklepów. Zobaczyłam różnorodne prace ludzi i w ten sposób poszerzyłam horyzonty:) Może ktoś znajdzie tu coś dla siebie:)
Powyżej moja poranna lektura. Gazeta ta trafiła nam się okazyjnie i muszę przyznać, że jest to prawdziwa delicja.

1. Solitude 2. portrait of a bird 3. Katie Pertiet 4. Still Life 5. Black & white 6. Nautilus 7. Fragment mojej grafiki 8. Szkic patykiem mojego autorstwa "Sandomierskie koniki" 9. Wee gallery 10. Pismo

Z najbliższych wiadomości, to mam nadzieję do końca tygodnia pokazać najnowsze prace.
Teraz już zamykam kolejny dzień. Za oknem wieczór, cisza. Moi mali rozbrykonie słodko pochrapują. Mam teraz czas na spokojną lekturę.
Tymczasem
Miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz