grudnia 19, 2008

Piątek spod znaku parasola.


" Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości" {przysłowie arabskie}
Muszę to sobie zapamiętać. Lubię cytaty, lubię mieć jakąś myśl przewodnią na dany dzień, tydzień, miesiąc.
Dziś dzień spod znaku parasola. Pada z nieba deszczowy śnieg tworząc bure kałuże i posępny nastrój wkoło . Uzbrojona w kubek z czarną kawą staram uśmiechać się do siebie i świata.
Mamy piątek, co oznacza, że mogę zniknąć w pracowni na jakiś czas. W głowie mam mały plan, który zrealizuję. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Little collection 29

Little colllection 30
A oto i mój pomysł na dziś, sekwencja. Okazało się to wcale nie takie proste do wykonania jak na początku sądziłam. Podobne, a różne... Taki sposób pracy pobudza wyobraźnię i włącza myślenie więc od czasu do czasu będę go wykorzystywać. Na koniec powstała praca Little collection 31, do której jest taki o to cytat:
"Moja wyspa tworzy cały świat, wszystko się na niej znajduje, jest akurat w miarę duża. Och, jaki jestem szczęśliwy, jakbym cały świat trzymał w łapce"(Tato Muminka). Nie jestem przekonana o poprawności tego cytatu, ale tak go zapamiętałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz