kwietnia 03, 2009

Uśmiechnij się.


Wczoraj był naprawdę dobry dzień. Kawa w plenerze, słońce, rodzinny spacer pełen uśmiechów i okrzyków radości naszego małego rozbójnika. Było zabawnie. Na rynku ustawili mały pociąg i karuzelę dla dzieci więc Stasiu nie mówi już o niczym innym: "Mamo,HELIKOPTER! Bodzio tam jest!" (rzeczywiście był wyżej wymieniony na karuzeli). I tak to się zaczęło i nie wiadomo kiedy się skończy...Dziś poszli do Bodzia razem z nianią:)
Dzisiejsze przedpołudnie mam dla siebie w pracowni. Kolejne Little collection nr 51, 52 gotowe, wykonane w dwóch różnych technikach: tłusty i suchy pastel. Praca z różnymi mediami dobrze mi zrobiła. Trzeba się było więcej "nagimnastykować". Poniżej obrazek dla małego Mikiego wykonany przy użyciu kredki akwarelowej. Podobną pracę zrobiłam dla Stasia tylko na dużo mniejszym formacie. Ta jest 30/21 cm. Statek piracki z prawdziwie piracką flagą. Ahoj! Jakoś udało mi się ruszyć z pracą (ozdabianie stolika zbliża się ku końcowi, uff), chociaż wczoraj kolejny obrazek wylądował z hukiem i przy moim zgrzytaniu zębów w koszu. Tak to bywa i tak to jest, że wyrażę się troszkę filozoficznie.

A teraz straszne nudziarstwo. Zaczęłam wiosenne porządki. Okna umyte i wreszcie coś przez nie widać. Witaj świecie za oknem. Zaoptarzona w szmatę, wiaderko i niezbędne specyfiki zasadzam się na wszystkie zakurzone kąty w domu.
Jutro wybieramy się na kleparz po cotygodniowe zakupy i różne różności na palemkę. Ach, o tej porze będzie tam pięknie. Tupię z radości.
"Uśmiechnij się a świat uśmiechnie się do Ciebie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz