lipca 20, 2010

Letni kącik z owocową nutą.



Halo, halo:) U nas lato, lato w pełni. Za oknem, w garnku, na stole, w wazonach i słoikach, w szafie no i rzecz jasna w wystroju naszych czterech kątów. Mam takie jedno, całkiem malutkie miejsce w domu, które wszyscy nazwali "wystawką":) Przechodzi ono sezonowe metamorfozy. Po prostu muszę mieć takie miejsce, w którym ciągle coś zmieniam, dostawiam, przestawiam. Tym razem mam letni kącik. Taki trochę owocowy sad. Tworzą go same drobiazgi zrobione własnoręcznie lub gdzieś wyszperane. Taka np. waza poniżej jest z sandomierskich szpyrów. Obtłuczona i z rysą, ale należy do moich najulubieńszych skorup w kuchni.





Domek powyżej zrobiłam już jakiś czas temu. Do całości nie do końca wpasował się kolorystycznie, ale za to klimatem bardzo. To mój jaśminowy domek z okienkiem na poddaszu:) Dobry Domek.

Wakacyjnych, ciepłych klimatów Wam życzę nawet jeśli aktualnie jesteście w domu:) Zapachów i smaków lata, ależ ich wokół dużo:D
p.s
W następnym poście opowiem o dużych zmianach jakie się u nas szykują...:) Pa

16 komentarzy:

  1. ach ach!! mrrrr
    cudne zdjęcia, piękny klimat
    uwielbiam do Ciebie zaglądać!
    a dziś to już szczególnie mam fajnie, bo dużo wpisów na blogu do nadrobienia ;)
    buziol

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna wystawka ,uwielbiam Twoje dekoracje, są prześliczne w swojej prostocie . Piękne zdjęcia, bija takim spokojem i kobiecym wdziękiem :P tak je odbieram...uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świeżo. lekko. orzeźwiająco.
    znowu lżej się oddycha dzięki tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie! lato faktycznie w pełni :) a ta tablica na "wystawkę" jest obłędna :) Uwielbiam Twoje fotografowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nula, jak fajnie, że wpadłaś:D No, ja właśnie na etapie koralowej czerwieni, bieli i błękitów jestem. Dlatego taki klimat zdjęć:)A Twoje turkusy są obłędne:)
    Anitko, super:) Cieszę się bardzo, że tak to odbierasz:D
    Elizo, zawsze bardzo mi miło jak do mnie zaglądasz i jest to dla Ciebie chwila zatrzymania i złapania oddechu:)
    Elle, ta tablica jest idealna. Też ją uwielbiam, właśnie za to, że dzięki niej tak łatwo o efekt nie wbijając kolejnych gwoździ w ścianę:)
    Uściski dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje urocze, piękne! Jestem zachwycona zdjęciami jak z Country Homes & Interiors. Piękne zestawienia. 100% tego co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje, klimat faktycznie wakacyjny - światło na zdjęciach, kolory, jakaś taka radość :)
    Ciekawa jestem tych zmian :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimi to dla mnie wielki komplement! Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy:)Od razu mam milszy dzień:D Dziękuję.
    Marta, tak radość, radość! Uwielbiam robić takie rzeczy. Układać, przekładać, dopasowywać. Cieszą mnie nawet najmniejsze drobiazgi. A do tego te nasze zmiany, które nadchodzą wielkimi krokami....:)
    Uściski:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolina- cała przyjemność po mojej stronie :) Jak nie chwalić takich uroczych kompozycji.
    Nie da się!!! Oj nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały klimat, wszystko jest cudne, imbryczek, domek, tablica, wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimi, jeszcze raz pięknie Ci dziękuję:D
    Jaśminowaasiu, bardzo mi miło, że się podoba i że do mnie zawitałaś:)
    Pozdrawiam pa, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna dekoracja bardzo klimatyczna...i z duszą:)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale KAROLINKO !!! Bardzo mi się podoba !
    I ta kolorystyka !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie absolutnie wszystko i to bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny uściski dla Was i dziękuję za Wasze miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez przypadek wpadłam do twojego bloga:)
    I się zauroczyłam!! Studnia piękności bez dna i chyba nie wyjdę:)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń