kwietnia 06, 2011

"I love spring".



Dzień dobry! Witajcie:) Dziś czas na zabawę. Zaprosiła mnie do niej Elle, a ja z chęcią się przyłączyłam. Oj tak, kto nie kocha wiosny! Ja uwielbiam. Temat jest prosty "I love spring". Świeżość, słońce, zieleń w chmurce z bieli, bladych różów i akcentami jaskrawej żółci. Z kosmatymi baziami i butami w piachu, po pierwszych wypadach na plac zabaw. Tak wygląda u mnie. Jeszcze taka skromna, wyglądająca spod suchych badyli z nieśmiałymi pączkami i zapowiedzią czegoś bardziej barwnego. Już jest piękna. I czekam na więcej;)






Przyczłapały też kaczuszki kałapuszki - jakby powiedział Staś:)



Ktoś się przyłączy do zabawy? Powinnam wywołać kilka osóbek:) To może Mimi, Llooka, Monique pokażecie Waszą wiosnę? Zapraszam do zabawy Dziewczyny jeśli tylko macie ochotę:)

Miłego dnia!
Tymczasem Pa:)

12 komentarzy:

  1. Do takiej zabawy to i ja się przyłączam:) też będę szukać wiosny!u Ciebie już widać jej początki:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjęcia.Zwłaszcza pierwsze.mam też w wazoniku badyle kolczaste co pąki puszczają.Cudna ozodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wiosna u Ciebie. Zwłaszcza gąski prześliczne. Ja mam manie na punkcie gąsek.Twoje są śliczne. No właśnie kto nie lubi wiosny. Dzisiaj sialiśmy koper, pietruszkę i buraki. Wróciliśmy do domu o porze, o której normalnie moje dzieciaki już śpią. Na spacerze dzisiaj podziwialiśmy bociany. Z naszych obserwacji wynika, że z tego ich dzisiejszego dziobania może nie długo małe bocianiątka będą. Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wiosnę! Pamiętasz nasze czekanie, odliczanie? Koce i szaliki w domu :-) Nie mogę Ci odmówić. Liczę, że w weekend pogoda dopisze i wybiorę się do lasu i ogrodu.
    PS
    gusie obłędne. Ty to masz kreskę!
    Czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany!
    dopiero teraz zobaczyłam nagłówek. Jest przecudowny!!!
    UROCZY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo tu... zachwyciłaś mnie, lekkością i delikatnością...Pięknie patrzysz na świat!
    zostaję:)


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina piękna jest Twoja wiosenka ,a kaczuszki przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolino kaczuszki pobiły wszystko! Są cudniaste! I nowy banerek bardzo mi się podoba!
    Jak tylko złapie mnie wiosenna wena, chętnie przyłączę się do zabawy... no chyba, że nie zdążę i rozpocznę zabawę "I love summer";)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola, no to czekam na Twoją wiosenkę:) Tylko niech się słonko pojawi, żeby pogodna wyszła:)
    Pozdrawiam cieplutko i dużo siły na ten zabiegany dla Ciebie czas życzę!

    Anita, no właśnie, teraz można badyle do butelki włożyć, obwiązać sznurkiem i fajnie wygląda:) Mój "patyczak" już wypuścił troszkę zieleni:) Cieszę się, że foto się podobało!

    Iza, to dziś trafiłam z tymi gąskami:) Cieszę się, że tak się podobają! U Was widzę już pracowity, ogródkowy sezon. Niech wszystko pięknie rośnie a potem siup do talerza:) Marzę już o dobrym koperku do zupy. A my na spacerach spotykamy głównie żabki:) Bociany jakoś w pobliżu się nie pokazują. Pozdrawiam cieplutko!

    Mimi,o rany pamiętam ten ciągły ziąb i to jak się nawzajem wspierałyśmy:) Doczekałyśmy się i teraz czekam na Twoją wiosenkę. Już zacieram łapki na widok lasu i ogrodu;)
    Gusie się cieszą,że tak się podobają i chyba rumieńców dostaną:) I fajnie, że banerek się podoba. Znowu filiżanka:) Całusy posyłam!

    Konwaliowa Bombonierka, ale mi miło:) Cieszę się ogromnie, że się podoba i że zostajesz! Zapraszam zawsze bardzo serdecznie:)

    Jaga, dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie a raczej wiosennie:)

    Llooka, cieszę się, że kaczuchy się podobają i filiżankowy banerek:) Wiosna lubi zmiany więc postanowiłam podziałać na różnych frontach;)
    Ha ha zobaczysz, że wiosenna wena Cię zaskoczy i foto same się zrobią:) No chyba, że....to wtedy też przyłączę się do "I love summer";) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Twoją wiosnę !!!
    Kaczuszki są wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie jest u Ciebie... Kaczuszki urocze! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolanna, Mamurda dziękuję Wam Dziewczyny! Cieszę się, że kaczuchy się podobają:)) Pozdrawiam ciepło i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń